icon_cargo En geç 3 iş günü içerisinde ücretsiz kargo!
Sıkça Sorulan Sorular

Sitemiz üzerinden sipariş vermek için izlenmesi gereken adımlar aşağıdaki gibidir;

  1. Lastik arama motorunu kullanarak ürünler listelenir
  2. Talep edilen ürün sepete eklenir
    Sepete ekleme aşamasında "montaj hizmeti ister misiniz" sorusu açılır.
    Olumlu yanıtlanırsa, montaj noktası seçimi ekranına yönlendirilir.
    Yetkili montaj noktalarında lastikleri doğrudan montaj noktasına sevk edebilirsiniz.

    Eğer "montaj istemiyorum" seçeneği kullanılırsa, doğruca sepet sayfasına yönlendirilir. 
     
  3. Sepet sayfasında, hızlı kargo hizmeti almak istenip istenmediği seçilebilir
  4. Alışverişi tamamla seçeneği kullanılırsa, fatura ve teslimat adres bilgileri ekranına geçerek bilgiler doldurulur
  5. Tüm bilgiler doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri ekranına yönlendirilir
  6. Ödeme tipi ve ödeme bilgilerini girerek, ödeme işlemi yapılır ve sipariş tamamlanır. 

Süreçle ilgili tüm soru ve sorunlarınızda 0850 811 11 01  ücretsiz müşteri hizmetleri numarasından destek alabilirsiniz.

Eğer üye olarak alışverişinizi tamamladıysanız, üye bilgileri kısmında bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Ancak üyeliksiz işlem ile alışverişinizi tamamladıysanız, konuyla ilgili [email protected] adresine mail atabilir veya bizleri 0850 811 11 01 canlı destek hattımızdan arayarak, talep ettiğiniz değişiklikleri bildirebilirsiniz.

Yanlış ebatta sipariş verdiğinizi fark ettiğinizde sisteme üye girişi yaptıktan sonra, "iptal / iade talebi" menüsünden, talep oluşturabilir, [email protected] adresine mail atabilir veya ücretsiz destek hattımız 0850 811 11 01 üzerinden iptal / iade talebi oluşturabilirsiniz. 

Stokta bulunmayan ürünleri sipariş etmek istediğinizde ürün talep formu ekrana gelmektedir. Bu formu doldurarak stoklarımızda olmayan ihtiyacınız olan ürünü müşteri hizmetleri yetkililerimizin görmesini sağlayabilirsiniz. Böylece tedarikçi stokları kontrol edilerek, eğer ürün tedarik edilebilir durumda ise size geri dönüş sağlanmaktadır. 

Eğer şirketiniz adına birden fazla lokasyona ürün sipariş etmek istiyorsanız, üye girişi yaparak adres bilgilerinizin kayıtlı kalmasını sağlayabilirsiniz. Ancak her farklı adres için, farklı sipariş vermeniz ya da toplu siparişinizi verdikten sonra, müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek konu hakkında bilgi vermeniz gerekmektedir. 

x
“Websitemizde ziyaretçi deneyimini artırmak adına Çerezler Kullanılmaktadır. Çerez Kullanım Politikamız ve detaylar için lütfen tıklayınız”. Tamam