icon_cargo En geç 3 iş günü içerisinde ücretsiz kargo!

Sipariş oluşturma aşamasında yanlış ürün satın alındıysa, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek sipariş değişimi ve sipariş iptali talep edebilirsiniz. [email protected] 'ye mail atarak ya da mesai saatleri içerisinde 0850 811 11 01 canlı destek hattımızı arayarak taleplerinizi iletebilirsiniz. 

Sipariş ettiğiniz ürün ve kargo ile adresinize ulaşan ürün birbirinden farklı ise lütfen ürünleri kargo görevlisinden teslim almayınız. Ardından müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek için [email protected] 'ye mail atabilir, 0850 811 11 01 üzerinden canlı destek hattımıza ulaşabilirsiniz. Eğer ürünleri teslim aldıysanız, üyelik girişi yaptığınızda iptal ve iade menüsünü kullanarak, talebinizi oluşturabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yetkililerimiz konu ile ilgili sizi yönlendirerek, hatalı ürünlerin bize iadesi ve doğru ürünlerin adresinize sevk edilmesi için gerekli süreç yönetimini sağlayacaktır. 

Sitemizden satın aldığınız bütün ürünler fatura tarihinden itibaren 2 yıl boyunca üretim hatalarına karşı garantilidir. 

Garanti sürecini başlatırken bölgenizdeki yetkili bir bayiden destek isteyebilir ya da süreci hızlandırmak adına garanti hizmeti için firmamıza başvurabilirsiniz. Garanti sürecini başlatmak için aşağıdaki evraklarla birlikte ürünün depomuza gönderilmesi ve inceleme yapılarak rapor tutulması gerekmektedir. 

  • Ürün faturası (Mail adresinize gönderilen e-fatura çıktısı)
  • Araç ruhsatı (Ürünün araca uygunluğunun teyidi için üretici firmalar tarafından istenmektedir)

Akabinde inceleme ekipleri, lastiğinizle ilgili rapor tutmakta ve iade / değişim süreçleri ile ilgili tekliflerini iletmektedir. 

x
“Websitemizde ziyaretçi deneyimini artırmak adına Çerezler Kullanılmaktadır. Çerez Kullanım Politikamız ve detaylar için lütfen tıklayınız”. Tamam