Tatile Hazırlık Günleri - Topbar Desktop

Lastikcim.com.tr - Garanti Şartları

Garanti Süreci Nasıl Başlar?

Garanti sürecini başlatmak istiyorsan, arızalı olduğunu düşündüğün ürüne ait Fatura, Araç Ruhsatı, Aracın KM bilgisi ve ürüne ait aşağıda listelediğimiz görselleri [email protected] iletmen gerekiyor. Belgeler bize ulaştıktan sonra müşteri deneyimi ekibimiz konuyu inceler ve en kısa süre içerisinde seninle iletişime geçerek süreci başlatır.

- Göndermen gereken görsellerin listesi:

  • Genel görüntü (Marka görünür şekilde)

  • Dot, tarih ve üretim seri numaralarının göründüğü görsel

  • Lastiğin yol ile temas ettiği alanın (sırt) görüntüsü

  • Arızalı bölgenin iç ve dış görüntüsü

Ürününü Nasıl Göndereceksin?

Ürün arızalı olarak bildirildikten sonra, e-posta adresine ve kayıtlı cep numarana SMS ile bir kargo barkodu göndereceğiz. Bu barkodu, ürünlerle birlikte kargo şirketine vermen yeterli. Ürünlerin kargo ile bize ulaşmasını bekleyeceğiz.

Garanti Onayı ve Sonraki Adımlar

Garanti talebin onaylanırsa, Üretici & Distribütör firmalarca belirlenen oranda ücret iadeni veya aynı/muadil bir ürünle değişim yapabiliriz. Ürün kullanım süresine bağlı olarak, fiyat farkı uygulanabilir.

Garanti Reddi ve Sonraki Adımlar

Garanti kapsamı dışında kalan lastikler, senin seçimine bağlı olarak ya geri gönderilir ya da imha edilir. Ret kararı sonrasında 30 gün içinde bilgi verilmediği durumlarda ürünlerin imha edilir.

Garanti Süreci Detayları

Garantili lastikler, binek, SUV ve 4x4 gruplarında, fatura tarihinden itibaren 2 yıl boyunca garanti altındadır. Lastikcim.com (QSR Teknoloji A.Ş.) garanti süreci işleyişinde arada herhangi bir aracı olmadan direkt olarak üreticisi tarafından incelenmesini sağlar.

  • Garanti süreçlerinde fatura ibrazı zorunludur ve fatura, garanti belgesi niteliği taşır.

  • Ürünler, üreticiye ulaşmasından itibaren maksimum 30 iş günü içinde incelenir. İnceleme sonucu üreticiden yazılı olarak sana bildirilir.

  • Garanti süreçlerinde herhangi bir arıza tespit edilemezse, sökme takma ve balans işlemleriyle doğan tüm masraflar sana aittir.

  • Garanti süreci başlatıldığında yerine ikame/yedek lastik verilmemektedir.

  • Lastikcim.com, sürecin olumlu ya da olumsuz sonuçlandığı yönünde nihai kararın müşteri tarafına bildirilmesine kadar, üretici firma ile müşteri arasındaki köprü görevini üstlenmektedir. Her zaman son karar üreticiye aittir.

Garanti Kapsamı Dışında Kalan Durumlar

  • Taş, çivi, cam, metal gibi cisimlerden kaynaklanan hasarlar.

  • Yanlış kullanım, çarpma ve darbeler sonucu hasarlar.

  • Kaldırım, kasis, çukur gibi dış etkenlerden kaynaklanan hasarlar.

  • İç lastik (tube-type) gerektiren yerlerde, iç lastik kullanılmadan (tubeless) yapılan kullanımlar.

  • Dış lastik içerisine takılı iç lastik ve kolonun farklı marka ve yapıda olmasından kaynaklanan hasarlar.

  • Ürünün hız ve yük limitinin aşımı sonucu oluşan hasarlar.

  • Yanlış uygulamalar ve araç mekaniğinden kaynaklanan hasarlar.

  • Standart dışı hava basıncı ile kullanımdan kaynaklanan hasarlar.

  • Onarılmış veya kaplanmış lastikler.

  • Montaj sırasında oluşan zararlar.

  • Faturasız lastikler garanti kapsamı dışındadır.

Garanti Sürecinin İşleyişi

Garanti işlemleri, ürünler üreticiye ulaştıktan sonra en fazla 30 iş günü içinde sonuçlandırılır. Tüm süreç boyunca sana bilgi vererek işlemlerin sorunsuz tamamlanmasına yardımcı oluruz.

Ürün İncelemesi ve Karar Aşaması

Ürünün bize ulaştığında, Üretici & Distribütör firmaların teknik ekipleri tarafından detaylıca incelenecek. İncelemenin sonucunda, yazılı bir Onay/Ret belgesi ile sana bilgi vereceğiz. Eğer üretim hatası varsa, lastikler hurdaya ayrılır. Garanti kapsamı dışında kalan lastikler ise, senin seçimine bağlı olarak ya geri gönderilir ya da imha edilir.