Yapı Kredi 7 Taksit Fırsatı! - Top Banner

Lastikcim.com.tr - Garanti Şartları

Garanti sürecinin başlatılabilmesi için, söz konusu ürüne ait Fatura, Araç Ruhsatı, Aracın KM bilgisi ve arızalı olduğu düşünülen ürüne ait en az üç adet ürün görselinin [email protected] adresi üzerinden tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.

Talebiniz işleme alındığı andan itibaren arızalı olduğu bildirilen ürünü tarafımıza göndermeniz için sipariş içerisinde bulunan mail adresinize barkod gönderimi sağlanacaktır. Barkodun, ilgili kargo firmasına ürün/ürünler ile birlikte iletilmesi gerekmektedir. Ürünler barkod ile birlikte ilgili kargo firmasına teslim edildikten sonra tarafımıza ulaşması beklenmektedir.

Ürün tarafımıza ulaştığında Garanti sürecine dair her aşamada E-mail ve SMS kanalları ile bilgilendiriliyor olacaksınız. Arızalı ürüne ait gönderilen fotoğraflar aşağıdaki gösterilen biçimde detaylı olarak iletilmelidir.

Arızalı olduğu bildirilen lastik, Üretici & Distribütör firmaların teknik ekipleri tarafından titizlikle incelenir.

İnceleme sonucunu içeren Onay/Red belgesi Üretici & Distribütör firma tarafından yazılı olarak tarafınıza iletilecektir.

Üretimden kaynaklı hata/arıza tespit edilen lastikler inceleme sonrasında hurdalanmaktadır.

Üretimden kaynaklı hata/arıza tespit edilemeyen, garanti kapsamı dışında kalan lastikler incelemeden sonra müşterimizin seçimine bağlı olarak tarafınıza teslim edilir veya bir daha kullanılmamak üzere imha edilir.

Garanti talebinizin onaylanması durumunda ise, Üretici & Distribütör firmaların belirlemiş olduğu oranlarda ücret iadesi veya değişim yapılabilir. Değişim, aynı/muadil ürün ile birebir sağlanabilir veya lastiğin kullanım süresine bağlı fiyat farklı bedeli müşteriye yansıtılır.

Garanti Süreci Başlatıldığında İşleyiş Nasıl İlerliyor?

Garanti süreci kapsamına alınan lastikler, binek, SUV ve 4x4 gruplarında fatura tarihinden itibaren 2 yıl üretici firma garantisi kapsamındadır. Lastikcim.com (QSR Teknoloji A.Ş.) garanti süreci işleyişinde arada herhangi bir aracı olmadan direkt olarak üreticisi tarafından incelenmesini sağlar.

Sürecin olumlu ya da olumsuz sonuçlandığı yönünde nihai kararın müşteri tarafına bildirilmesine kadar, üretici firma ile müşteri arasındaki köprü görevini üstlenmektedir. Her zaman son karar üreticiye aittir.

  • Satın alınan lastikler için garanti süreci başlatıldığında yerine ikame/yedek lastik verilmemektedir.
  • Fatura garanti belgesi niteliği taşımakta olup garanti süreçlerinde fatura ibrazı zorunludur.
  • Garanti sürecine alınan ürünlerde herhangi bir arıza tespit edilememesi durumunda; sökme takma ve balans ayarı işlem süreçlerinde doğan tüm masraflar müşteriye aittir.
  • Garanti süreçleri ürünler üreticiye ulaşmasından itibaren maksimum 30 iş günü içerisinde sonuçlanmaktadır. (Buradaki tüm işleyiş üreticinin sorumluluğundadır.)
  • Garanti kapsamında ürün inceleme süreçleri tamamlandıktan sonra ürünün üreticisi tarafından onay ya da red kararı yazılı olarak size iletilecektir.
  • Tüm garanti süreçleri boyunca Lastikcim.com, sürecin her aşamasını takip edecek ve sizi bilgilendirerek sürecin sorunsuz bir şekilde tamamlanmasına destek olacaktır.

Garanti Kapsamı Dışında Kalan Hususlar

  • Taş, çivi, cam, metal ve benzeri cisimler etkisiyle hasarlanmış lastikler.
  • Hatalı ve kötü kullanımdan kaynaklanan çarpma ve darbeler sonucu meydana gelen hasarlar.
  • Yoldaki kaldırım, kasis, çukur, düşük banket ve benzeri dış etkenlerden dolayı meydana gelen hasarlar.
  • İç lastik (tube-type) takılması gereken lastiklerin, iç lastik takılmadan (tubeless) kullanılması nedeniyle meydana gelen hasarlar.
  • Dış lastik içerisine takılı iç lastik ve kolonun farklı marka ve yapıda olmasından kaynaklanan hasarlar.
  • Aracın istiap haddi üzerinde aşırı yükleme sonucu meydana gelen hasarlar.
  • Yanlış uygulamalardan ve araç mekaniğinden dolayı hasarlanmış lastikler.
  • Lastiklerin standardına uygun olmayan hava basıncı ile kullanılması sonucu meydana gelen hasarlar.
  • Tamir edilmiş veya kaplama yapılmış lastikler.
  • Lastiğin janta takılması ve sökülmesi sırasında meydana gelen topuk kırılması ve benzeri hasarlar.
  • Faturası olmayan lastikler garanti kapsamı dışındadır.
x
“Websitemizde ziyaretçi deneyimini artırmak adına Çerezler Kullanılmaktadır. Çerez Kullanım Politikamız görüntülemek için tıklayınız. Ziyaretçi Aydınlatma Metni'ni görüntülemek için tıklayınız.”.
Çerez Yönetimi Tamam