Pirelli Otomobil Lastikleri

Pirelli Otomobil Lastikleri

Pirelli Otomobil Lastikleri CEO’su Livio Magni tarafından yapılan açıklama ile "Türk Pirelli’nin 2015 yılı” değerlendirildi. Magni, 2010 yılından bu yana ciro ve kârlılık olarak kararlı bir ivme ile büyümeye devam eden başarı grafiklerinin bir tesadüf olmadığını dile getirdi.  Türk Pirelli tarafından açıklanan finansal raporlara göre 2014 yılına göre %1.4 oranında artış gösteren Pirelli lastik cirosu, 1.2 Milyar TL ‘ye yükseldi. Böylece Pirelli, Türkiye Premium lastik pazarı lideri koltuğunu da korumaya devam etti.


 

Türk Pirelli Lastik Pazarı Başarısının Sırrı Premium Segment Araçlar


 

"Kontrolsüz güç, güç değildir” sloganı,Formula 1 yarışları ve meşhur takvimi ile hafızalara kazınan köklü marka Pirelli’nin otomobil lastikleri CEO’su Livio Magni, 2015 finansal raporunu açıklarken, verileri değerlendirmeyi de ihmal etmedi. Magni’ye göre bu başarının arkasında, iki önemli sebep olarak sektör pazarına sunulan yeni ürünler ve Premium lastik pazarının genel büyüme trendi konusunda Pirelli’nin izlediği strateji yatıyor.


 

Doğru pazarlama çalışmalarının yürütülmesinde, Pirelli’nin sahip olduğu deneyimi doğru değerlendirdiği açıkça görülebilirken, sürekli artan ürün çeşitliliği, üretim ve bayi teşkilatlanmasının başarılı çalışmaları gibi birçok etkenin cirosal başarılarının kaynağı olduğunu ifade eden Magni, bu kriterlerin sonraki yıllarda da başarılarının devam edeceği konusunda en önemli teminat olduğunu ifade etti. Yalnızca Premium segmentte elde edilen %32 satış adedi artışının gözardı edilmemesi gereken bir başarı olarak 2015 rakamlarına doğrudan etkili olduğunu ve bu artışın Türk Pirelli’yi sektörün ülkemizdeki lokomotifi konumuna getirdiğini de sözlerine ekledi.


 

Pirelli 2015 Finansal İstatistikler ve Faaliyet Raporu


 

Pirelli’nin 2016 Stratejisi: Kar Oranı Yüksek Pazarlarda Gücünü Korumak


 

2015 yılı Pirelli finansal açıklamalarına göre 653 Milyon TL ihracat ile Türk Pirelli, güçlü bir ekonomi olarak her yıl daha da büyümeye devam ediyor. Kâr oranı yüksek pazarlarda pozisyonlarını korumanın önemini vurgulayan Magni, önümüzdeki yıllarda bu pazarlardaki payımızı arttırmayı hedefliyoruz diyerek Pirelli’nin gelecek stratejisi hakkında ipucu verdi. İhracatlarının en yoğun olduğu ülkeleri ise İtalya, Almanya ve İngiltere olarak açıklayan Magni, bu ülkelerdeki pazar paylarını büyütmenin öncelikli hedefleri olduğunu dile getirdi.


 

Premium Segment için hedeflenen başarı bir yıl erken geldi:


 

Global pazarda da Pirelli’nin son derece başarılı bir mali yılı geride bıraktığını açıklayan Magni, ülkemizi de kapsayan MEAI bölge pazarındaki %10,2 oranındaki büyümeye dikkat çekti. Premium Segment pazarında yalnızca Türkiye’de değil, global anlamda bir büyüme söz konusu olduğunu ve 2014 yılına nazaran %19 artışla ciddi bir ivme olduğunu belirtti. 3 Milyar 17,1 Milyon € ciro elde ederek, yıllık hedeflerinin üzerinde bir büyüme yakaladıklarını dile getiren Magni, Premium ürünlerin Pirelli otomobil lastikleri için bir lokomotif konumunda olduğunu da sözlerine ekledi. Pirelli için gelişmekte olan pazarlarda ciro açısından %29,4 oranında bir büyüme görülebilirken, bu oranın gelişmiş pazarlarda %15 oranında olduğu 2015 yılında, binek lastikleri gelir payını ise, %60 ‘a çıkararak, 2014 yılının %55 oranının üzerine çıkması ile 2013-2017 yılları aralığı için Pirelli tarafından belirlenen stratejik başarı hedeflerine 1 yıl erken ulaştı.


 

Pirelli tarafından yürütülen AR-GE harcamaları ise markanın başarısında önemli bir rol oynuyor. AR-GE yatırım hacmi 214,4 milyon € olan Pirelli, bu harcamaların da 176,5 milyon € bölümünün, segment satışlarının %6’sını karşılamakta olan Premium segment ürünler için kullanıldı.  Pirelli, AR-GE alanındaki başarılarının en önemli kanıtlarını ise, Yeşil Performans lastiklerinin, 2015 yılı lastik satışlarının yüzde 48’ini oluşturması olarak belirtiyor.

Stok Kodu İle Arama
Ürün Stoklarımızda Mevcut Değildir.

Ürün Stoğa Girince Haber Ver

Üyelik Sözleşmesi

SİTE KULLANIM ŞARTLARI

Lütfen sitemizi kullanmadan evvel bu ‘site kullanım şartları’nı dikkatlice okuyunuz. 

Bu alışveriş sitesini kullanan ve alışveriş yapan müşterilerimiz aşağıdaki şartları kabul etmiş varsayılmaktadır:

Sitemizdeki web sayfaları ve ona bağlı tüm sayfalar (‘site’) Kuştepe Mahallesi Leylak Sokak Murat İş Merkezi B Blok K:10 D:33 Mecidiyeköy / İstanbul adresindeki Lastikçim Pazarlama İç ve Dış Ticaret A.Ş. firmasının (Firma) malıdır ve onun tarafından işletilir. Sizler (‘Kullanıcı’) sitede sunulan tüm hizmetleri kullanırken aşağıdaki şartlara tabi olduğunuzu, sitedeki hizmetten yararlanmakla ve kullanmaya devam etmekle; Bağlı olduğunuz yasalara göre sözleşme imzalama hakkına, yetkisine ve hukuki ehliyetine sahip ve 18 yaşın üzerinde olduğunuzu, bu sözleşmeyi okuduğunuzu, anladığınızı ve sözleşmede yazan şartlarla bağlı olduğunuzu kabul etmiş sayılırsınız. 

 

İşbu sözleşme taraflara sözleşme konusu site ile ilgili hak ve yükümlülükler yükler ve taraflar işbu sözleşmeyi kabul ettiklerinde bahsi geçen hak ve yükümlülükleri eksiksiz, doğru, zamanında, işbu sözleşmede talep edilen şartlar dâhilinde yerine getireceklerini beyan ederler.

 

1. SORUMLULUKLAR

a.Firma, fiyatlar ve sunulan ürün ve hizmetler üzerinde değişiklik yapma hakkını her zaman saklı tutar. 

b.Firma, üyenin sözleşme konusu hizmetlerden, teknik arızalar dışında yararlandırılacağını kabul ve taahhüt eder.

c.Kullanıcı, sitenin kullanımında tersine mühendislik yapmayacağını ya da bunların kaynak kodunu bulmak veya elde etmek amacına yönelik herhangi bir başka işlemde bulunmayacağını aksi halde ve 3. Kişiler nezdinde doğacak zararlardan sorumlu olacağını, hakkında hukuki ve cezai işlem yapılacağını peşinen kabul eder. 

d.Kullanıcı, site içindeki faaliyetlerinde, sitenin herhangi bir bölümünde veya iletişimlerinde genel ahlaka ve adaba aykırı, kanuna aykırı, 3. Kişilerin haklarını zedeleyen, yanıltıcı, saldırgan, müstehcen, pornografik, kişilik haklarını zedeleyen, telif haklarına aykırı, yasa dışı faaliyetleri teşvik eden içerikler üretmeyeceğini, paylaşmayacağını kabul eder. Aksi halde oluşacak zarardan tamamen kendisi sorumludur ve bu durumda ‘Site’ yetkilileri, bu tür hesapları askıya alabilir, sona erdirebilir, yasal süreç başlatma hakkını saklı tutar. Bu sebeple yargı mercilerinden etkinlik veya kullanıcı hesapları ile ilgili bilgi talepleri gelirse paylaşma hakkını saklı tutar.

e.Sitenin üyelerinin birbirleri veya üçüncü şahıslarla olan ilişkileri kendi sorumluluğundadır. 

 

2.  Fikri Mülkiyet Hakları

 

2.1. İşbu Site’de yer alan ünvan, işletme adı, marka, patent, logo, tasarım, bilgi ve yöntem gibi tescilli veya tescilsiz tüm fikri mülkiyet hakları site işleteni ve sahibi firmaya veya belirtilen ilgilisine ait olup, ulusal ve uluslararası hukukun koruması altındadır. İşbu Site’nin ziyaret edilmesi veya bu Site’deki hizmetlerden yararlanılması söz konusu fikri mülkiyet hakları konusunda hiçbir hak vermez.

2.2. Site’de yer alan bilgiler hiçbir şekilde çoğaltılamaz, yayınlanamaz, kopyalanamaz, sunulamaz ve/veya aktarılamaz. Site’nin bütünü veya bir kısmı diğer bir internet sitesinde izinsiz olarak kullanılamaz. 

 

3. Gizli Bilgi

3.1. Firma, site üzerinden kullanıcıların ilettiği kişisel bilgileri 3. Kişilere açıklamayacaktır. Bu kişisel bilgiler; kişi adı-soyadı, adresi, telefon numarası, cep telefonu, e-posta adresi gibi Kullanıcı’yı tanımlamaya yönelik her türlü diğer bilgiyi içermekte olup, kısaca ‘Gizli Bilgiler’ olarak anılacaktır.

 

3.2. Kullanıcı, sadece tanıtım, reklam, kampanya, promosyon, duyuru vb. pazarlama faaliyetleri kapsamında kullanılması ile sınırlı olmak üzere, Site’nin sahibi olan firmanın kendisine ait iletişim, portföy durumu ve demografik bilgilerini iştirakleri ya da bağlı bulunduğu grup şirketleri ile paylaşmasına muvafakat ettiğini kabul ve beyan eder. Bu kişisel bilgiler firma bünyesinde müşteri profili belirlemek, müşteri profiline uygun promosyon ve kampanyalar sunmak ve istatistiksel çalışmalar yapmak amacıyla kullanılabilecektir.

 

3.3. Gizli Bilgiler, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapılmasının zorunlu olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir.

 

4. Garanti Vermeme: İŞBU SÖZLEŞME MADDESİ UYGULANABİLİR KANUNUN İZİN VERDİĞİ AZAMİ ÖLÇÜDE GEÇERLİ OLACAKTIR. FİRMA TARAFINDAN SUNULAN HİZMETLER "OLDUĞU GİBİ” VE "MÜMKÜN OLDUĞU” TEMELDE SUNULMAKTA VE PAZARLANABİLİRLİK, BELİRLİ BİR AMACA UYGUNLUK VEYA İHLAL ETMEME KONUSUNDA TÜM ZIMNİ GARANTİLER DE DÂHİL OLMAK ÜZERE HİZMETLER VEYA UYGULAMA İLE İLGİLİ OLARAK (BUNLARDA YER ALAN TÜM BİLGİLER DÂHİL) SARİH VEYA ZIMNİ, KANUNİ VEYA BAŞKA BİR NİTELİKTE HİÇBİR GARANTİDE BULUNMAMAKTADIR. 

 

5. Kayıt ve Güvenlik 

Kullanıcı, doğru, eksiksiz ve güncel kayıt bilgilerini vermek zorundadır. Aksi halde bu Sözleşme ihlal edilmiş sayılacak ve Kullanıcı bilgilendirilmeksizin hesap kapatılabilecektir.

Kullanıcı, site ve üçüncü taraf sitelerdeki şifre ve hesap güvenliğinden kendisi sorumludur. Aksi halde oluşacak veri kayıplarından ve güvenlik ihlallerinden veya donanım ve cihazların zarar görmesinden Firma sorumlu tutulamaz.

 

6. Mücbir Sebep

 

Tarafların kontrolünde olmayan; tabii afetler, yangın, patlamalar, iç savaşlar, savaşlar, ayaklanmalar, halk hareketleri, seferberlik ilanı, grev, lokavt ve salgın hastalıklar, altyapı ve internet arızaları, elektrik kesintisi gibi sebeplerden (aşağıda birlikte "Mücbir Sebep” olarak anılacaktır.) dolayı sözleşmeden doğan yükümlülükler taraflarca ifa edilemez hale gelirse, taraflar bundan sorumlu değildir. Bu sürede Taraflar’ın işbu Sözleşme’den doğan hak ve yükümlülükleri askıya alınır. 

 

7. Sözleşmenin Bütünlüğü ve Uygulanabilirlik

 

İşbu sözleşme şartlarından biri, kısmen veya tamamen geçersiz hale gelirse, sözleşmenin geri kalanı geçerliliğini korumaya devam eder.

 

8. Sözleşmede Yapılacak Değişiklikler

 

Firma, dilediği zaman sitede sunulan hizmetleri ve işbu sözleşme şartlarını kısmen veya tamamen değiştirebilir. Değişiklikler sitede yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır. Değişiklikleri takip etmek Kullanıcı’nın sorumluluğundadır. Kullanıcı, sunulan hizmetlerden yararlanmaya devam etmekle bu değişiklikleri de kabul etmiş sayılır.

 

9. Tebligat

İşbu Sözleşme ile ilgili taraflara gönderilecek olan tüm bildirimler, Firma’nın bilinen e.posta adresi ve kullanıcının üyelik formunda belirttiği e.posta adresi vasıtasıyla yapılacaktır. Kullanıcı, üye olurken belirttiği adresin geçerli tebligat adresi olduğunu, değişmesi durumunda 5 gün içinde yazılı olarak diğer tarafa bildireceğini, aksi halde bu adrese yapılacak tebligatların geçerli sayılacağını kabul eder.

 

10. Delil Sözleşmesi

Taraflar arasında işbu sözleşme ile ilgili işlemler için çıkabilecek her türlü uyuşmazlıklarda Taraflar’ın defter, kayıt ve belgeleri ile ve bilgisayar kayıtları ve faks kayıtları 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu uyarınca delil olarak kabul edilecek olup, kullanıcı bu kayıtlara itiraz etmeyeceğini kabul eder.

 

11. Uyuşmazlıkların Çözümü

İşbu Sözleşme’nin uygulanmasından veya yorumlanmasından doğacak her türlü uyuşmazlığın çözümünde İstanbul (Merkez) Adliyesi Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

Montaj Noktaları