Ücretsiz Kargo
4x4 araçlar, arkasında bir toz bulutu bırakarak zorlu patikalardan geçmeye meraklı zor koşul maceracıları için daima gücün sembolü olmuştur. Ama artık trendler değişiyor, tabii lastikler de.
Bridgestone lastikleri, başta japon otomobilleri olmak üzere birçok markanın orijinal ekipman tedarikçisidir. Bridgestone Ar-Ge ekibi ise burada elde ettiği verilerle, farklı beklentilere hitap eden ürünler geliştirmektedir. Dönemsel lastik kampanyaları ve ödeme avantajları ile her bütçeye hitap eden Bridgestone lastikleri, özellikle uzun ömürleri ve kısa fren mesafeleri ile tüketicilerin beğenisini kazanmaktadır.
Bridgestone markasının lastikleri Türkiye pazarında Brisa bünyesinde üretilmekte ve dağıtılmaktadır.
1906 – 1930 yılları arasında geleneksel çorap ve lastikli ayakkabı üretimi yapan bir aile şirketinin on yedi yaşındaki yeni varisi Shojiro Ishibashi ile birlikte Bridgestone markasının kaderi de değişmiştir. Japonya’da henüz lastik üretimi ve lastik endüstrisi oluşmamıştır ve çağın gelişimini yakından gözlemleyen Shojiro, ayakkabı üretiminde elde ettikleri lastik deneyimini, dönemin hızla gelişen sanayisi olan otomotiv sektöründe kullanmayı tercih etmiştir. İlk Bridgestone markalı otomobil lastiği ise 9 Nisan 1930 tarihinde üretilmiştir.
Bridgestone Lastikleri, Japon otomotiv endüstrisi ile paralel bir büyüme içerisine girmiş ve Japonya’nın en büyük lastik üreticisi konumuna yükselmiştir. Firestone Lastik ve Kauçuk markasını da satın alarak dünyanın en büyük kauçuk ve lastik şirketlerinden birisine dönüşmüştür.
Dünya çapında 150 ülkede satılmakta olan Bridgestone lastikleri, edindiği global bilgi birikimi ile geniş bir ürün yelpazesinde lastik üretimi yapmaktadır. Bridgestone Türkiye pazarına 1 Kasım 1988 tarihinde, Lassa şirketinin isminin değiştirildiği, eşit hisseli bir ortaklıkla girmiştir. Günümüzde Türkiye’de dünyanın en büyük lastik üretim tesislerinden birisine ev sahipliği yapan Brisa ortaklığı, yaygın bayi ağının da etkisi ile Türkiye lastik pazarında önemli bir oyuncudur.