Ücretsiz Kargo
4x4 ve SUV Tipi Araçlar için Uzun Ömürlü Kış Lastiği
Çok amaçlı ve kompakt 4x4 ve SUV tipi araçlara yönelik geliştirilen Michelin Latitude Alpin kış lastiği yüksek performans ve uzun kilometre ömrü sunar. 7 derecenin altındaki hava sıcaklıklarında hem ıslak hem kuru zeminlerde kısa fren mesafeleri ve yüksek yol tutuşu ile güvenlik sağlar. Kış koşullarında yüksek manevra kabiliyeti ve güvenli viraj performansı sergiler. Geniş hacimli kanal ve olukları, suyun hızla tahliye edilmesini sağlayarak suda kızaklamaya karşı dayanıklılığı arttırır.
Michelin, sizin için önemli olduklarından performans ve güvenliği uzun ömürlü hâle getiriyor. Michelin, lastiklerinin tüm sürüş koşullarında mükemmel kullanım ömrü ve uzun ömürlü performans sunmasını sağlıyor. Michelin müşterileri, kullanım ömrünün sonuna dek süren mükemmel performans seviyesi sayesinde lastiklerinin tam potansiyelinin keyfini sürebiliyor.
Michelin, lastiklerinin enerji performansını sürekli olarak iyileştiriyor. Michelin, yalnızca lastiklerin yakıt tüketimi üzerindeki etkisini azaltmayı değil, aynı zamanda elektrikli araçların otonomluğunu artırmayı da hedefliyor. Ürünlerinin kullanımından kaynaklı CO2 emisyonlarının azaltılması, Michelin stratejisinin ayrılmaz bir parçası. Michelin, aynı zamanda müşterilerinin aynı kilometreyi daha az sayıda lastik seti satın alarak elde etmesi için çalışıyor. Michelin, birçok ülkede kullanılmış lastiklerin geri dönüştürülmesi için toplanmasına yardımcı oluyor. Lastik üreticisi, yenilikçi ve daha verimli geri kazanma çözümleri bulmak için Ar-Ge alanına yatırım yapıyor. Ömrünü tamamlamış Michelin lastikleri, yeni ürünlerde kullanılmak üzere yol alıyor. Bunlar arasında yollar ve merkezi ısıtma gibi enerji kaynakları yer alıyor.
130 YILDIR YENİLENEREK YANINIZDA
Michelin, 1889'dan beri insanların ve yüklerin daha güvenli, daha temiz ve daha verimli şekilde hareket edebilmesi için yenilikler yapıyor. Lastik çözümleri, rekabet pazarı ve yolculukla ilgili pazarlarda Michelin ve ürünleri, ölçüt olarak alınıyor. Dünyanın önde gelen markaları arasında bulunan ve herkese ilerlemenin en iyi yolunu sunan Michelin, bu amaçtan güç alıyor.
İlk fabrikasını 74 dönümlük bir arazi üzerinde, yaklaşık 4000 çalışan ile açan Michelin için en önemli dönemlerden birisi de başlayan ikinci dünya savaşıyla birlikte Fransız hükümeti için ücretsiz uçak üretimi dönemidir. Bu süreçte edindiği teknik veriler doğrultusunda 1923 yılında sektöre büyük bir yenilik getirerek, 15.000 kilometre ömrü garantisi verilebilen “Comfort” adlı, ilk düşük basınçlı lastiği geliştirmiştir. Yine aynı dönemde Michelin, dünyanın ilk metal takviyeli lastiğini üretmiştir.
1925 yılında iki adet kauçuk fabrikasının alınması, 1935 yılında Citroen’in yönetiminin alınması gibi stratejik hamlelerle Michelin Lastikleri, sektörde hızla ilerlemiştir. 1990 yılı itibarı ile özellikle çevre dostu lastik teknolojileri üzerinde ciddi Ar-Ge çalışmaları yürütmekte olan Michelin, günümüzde motosiklet lastiklerinden uçak lastiklerine geniş bir üretim bandı ile hizmet vermektedir.
1889 – Bisikletler için fren balatası üreten aile şirketi, Edouard ve Andre Michelin tarafından satın alınır.
1891 – Edouard Michelin, yalnızca 15 dakikada sökülebilen ve tamir edilebilen bir lastik modeli geliştirir ve patentini alır.
1898 – Şirketin maskot karakteri olan Bibendum, Andre Michelin tarafından oluşturulur.
1900 – 35.000 adet basılan ve otomobil sürücülerinin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen Kırmızı Klavuz yayımlanır.
1907 – İlk Amerika fabrikası açılır.
1908 – Çift lastik sisteminin icadı ile birlikte ağır vasıtaların gelişiminin de önü açılır.
1913 – Stepnelerin atası olan, sökülebilen çelik lastiklerin icadı.
1923 – 2.5 bar basınçlı ve 15.000 km ömrü garantili binek otomobil lastiğinin icat edilmesi.
1930 – İç lastiksiz lastik sisteminin patenti alınmış ve bu sistem ileride “şambriyelsiz lastik” teknolojisine dönüşmüştür.
1946 – Radyal karkaslı lastiğin patentinin alınması ve 1949 yılı itibarı ile bu lastiğin Michelin X olarak markalanması.
1965 – Clermont – Ferrand ‘ın kuzeyinde kurulan test ve araştırma merkezi.
1979 – Ferrari – Michelin ortaklığı ile Formula 1 Dünya Şampiyonluğu
1981 – Fransanın hızla büyüyen lastik markası Kleber’in büyük hissedarı olunması
1988 – Michelin Tayland ve Japonya şubelerinin açılması
1990 – Uniroyal-Goodrich Tire Company’nin satın alınması
1994 – Yakıt tasarrufu ve doğa dostu yaklaşıma odaklı yeni nesil “Energy” lastiklerinin geliştirilmesi
1995 – Polonya’dan başlayarak, Avrupa pazarında hızla satın almaların başlaması
2002 – Rusya fabrikasının inşası