Ücretsiz Kargo
Hankook Ventus S1 Evo K107, Hankook’un güçlü spor araç ve sportif lüks sedan kullanıcılarının ihtiyaç duyduğu performans, güvenlik ve konfor yeteneklerini sunmak üzere geliştirdiği yüksek performans yaz lastiğidir.
Hankook Ventus S1 Evo K107 Desen Tasarımı
Karakteristik büyük dairesel kaburga içeren asimetrik sırt tasarımı ile yüksek hızlarda hassas kullanım için tam direksiyon geri bildirimi oluşturan Hankook Ventus S1 Evo K107, yeni geliştirilen yanak profili ile birlikte, kapalı tasarım dış omuz yapısıyla viraj hakimiyeti, net direksiyon geri bildirimi ve maksimum güç aktarımı sağlar. Geniş dış dalga formu verilen çevresel olukları ıslak zeminde su tahliye kapasitesini maksimum düzeye çıkararak suda kızaklamaya karşı sıradışı bir direnç oluşturur. Hankook Ventus S1 Evo K107’nin son teknolojilerin ve Hankook ileri mühendislik uygulamalarının ürünü olan yenilikçi sırt desenine şimdiye kadar ilk kez kullanılan yüksek dağılabilir silika sırt hamur bileşiği kalıplanmıştır.
Hankook Ventus S1 Evo Yüksek Hız Performansı
Yüksek hızlarda, yüksek sıcaklıklarda deformasyonu önlemek için geliştirilmiş dayanıklılık.
Hankook Ventus S1 Evo Yol Tutuşu
Kuru ve ıslak zeminlerde zeminle mükemmel temas, yüksek yol tutuşu.
1) Desen Tasarımı
Hankook Ventus S1 Evo K107, dalga formundaki ve düz kanalları; asimetrik deseni ile yenilikçi desen tasarımına sahiptir. Bu tasarım, hem ıslak hem kuru zeminlerde yüksek yol tutuşu sağlamaktadır. Sağlamlığı arttırılmış bloklar, zeminle teması yükseltmektedir.
2) Kauçuk Bileşiği
İyi şekilde dağılmış silika içeriğine sahip bileşik, ıslak zeminlerde optimum yol tutuş performansı sağlar.
Yukarıdaki grafik, Hankook Ventus S1 Evo K107 deseninin ıslak zeminlerdeki zeminle temas kapasitesini kendi sınıfındaki diğer desenlerle karşılaştırmaktadır.
Hankook Ventus S1 Evo Karkas
Silika bileşenlerinin yüksek oranda zenginleştirildiği Geliştirilmiş Tam Silika Bileşiği ile ıslak zemin kavrama garanti altına alınırken, yuvarlanma direncini iyileştirmek için özel bir formüllendirme uygulanarak dolgu maddesinin dispersiyonu sağlanmıştır. Hankook Ventus S1 Evo K107’nin iç yapısında yüksek yoğunluklu sıfır derece spiral sarım naylon ile takviye ikiz çelik kemer kullanılmıştır. Bu esnek, hafif ve maksimum mukavemetteki kompozit, lastik izinin her noktasında eşit basınç dağılımı sağlayarak, özellikle viraj esnasında karşılaşılan çekme ve gerilme kuvvetlerine karşı optimum lastik profilini muhafaza eden bir karkas yapısı meydana getirmiştir. Frenlemede oluşan dikey baskılara karşı da karkas sağlam çelik kemerlerle desteklenmiştir.
Lastik sırtında yer alan düz ve dalgalı şekilde kanallar, suyu etkili bir şekilde tahliye etmekte ve suda kızaklamaya karşı dayanıklılık sağlamaktadır. Bu tasarım, optimum temas yüzeyinin korunması üzerinde etkilidir.
Hankook Ventus S1 evo K107’nin karkasındaki güçlendirilmiş kuşaklar, dönüşlerde temas yüzeyinde basıncın dengeli dağılmasını sağlamaktadır. Bu sayede ıslak ve kuru zemin koşullarında manevra kabiliyeti ve viraj performansı yükselmektedir.
Auto Bild Sportscar dergisinin yedi ünlü markanın katılımıyla organize ettiği test serisini ıslak ve kuru zeminde sergilediği performansla açık ara birinci tamamlayıp, elde edilen yuvarlanma direnç değerleri ve ses düzeyi ile de rakiplerine karşı net bir üstünlük sağlayan Hankook Ventus S1 Evo K107, lider otomobil markalarının orijinal ekipman tercihi olmuştur. Hankook Ventus S1 Evo K107, kar ve buzun hakim olduğu kış koşullarında kullanıma uygun değildir. Hankook bu tip yol koşullarında ve yedi derecenin altında üstün performans değerleri ile otomobil üreticilerinin öncelikli tercihi Hankook Kış Lastikleri’ni tavsiye etmektedir.