Pirelli
Pirelli PZero N1 305/30R20 103Y XL
Pirelli PZero N1 305/30R20 103Y XL
Pirelli PZero N1 305/30R20 103Y XL
Pirelli

Pirelli PZero N1 305/30R20 103Y XL

Otomobil - Yaz Lastiği
Lastik yakıt verimliliği; A ve G arasında yedi harf ile etiketlenmektedir. G etiketli ve A etiketli lastikler arasında, toplam %7.5 yakıt tüketim farkı bulunmaktadır. Ortalama ömrü 40.000-45.000 KM olan lastikler, doğru kullanımla birlikte toplamda 7 Litrenin üzerinde tasarruf sağlamaktadır.D
Lastik Yol Tutuşu; Lastiklerde ıslak zemin fren performansı değeri A ve G harfleri arasında ifade edilmektedir. Ortalama 80 Km/s hızla ilerleyen bir araç için A değeri ile G değeri arasında maksimum %30’a varan fren mesafesi farkı bulunmaktadır.A
Lastik Ses Seviyesi; Ses seviyesi etiketi, lastiğin dış dönme gürültüsü düzeyini göstermektedir. Minimum 68 desibelden başlayan gürültü etiketindeki her üç desibel artışta, lastiğin dış gürültüsü iki kat yükselmektedir.74
Lastik Gürültü Sınıfı; A - B ve C değerleri ile ürünün gürültü seviyesini sınıflandırmaktadır. B
Ebat305/30ZR20
Yük Endeksi103 (875 kg)
Hız EndeksiY (300 km/s)
Üretim Tarihi2023
OEMN1
N1 kısaltması, Porsche marka araçlar için üretilmiş orijinal ekipman lastiklerini temsil etmektedir.
Garanti Süresi24 Ay
Stok Kodu2617500A23
Tüm Özellikleri Gör

Üretim Tarihi Seçiniz

202110.237 TL
202314.527 TL
202415.013 TL
14.527 TL
1 Adet
Stok: 7

Ücretsiz Kargo

 Peşin Fiyatına 2.421 TL'den başlayan taksitlerle

 Ayda 923 TL'den başlayan alışveriş kredisiyle

1.500 TL Migros Dijital Alışveriş Kartı
Pirelli
Pirelli İlk ve Tek Yetkili Online Satıcı- Lastikcim.com
Prestijli organizasyon Formula1‘in ve premium araç markalarının uzun yıllardır orijinal ekipman lastiklerini üreten Pirelli lastiklerinin ‘’ilk ve tek’’ yetkili online web sitesi: Lastikcim.com

Pirelli PZero N1 305/30R20 103Y XL Yaz Lastiği


Pirelli P Zero

Her Araç için Sportif Performans

Pirelli P Zero Performans

Pirelli ürün grubu için kilometre taşı olan Pirelli P Zero, performans amaçlı geliştirilen güçlü otomobil modellerinin birçoğunun orijinal ekipman lastiğidir. Asimetrik desen tasarımı, fren performansını güçlendirmekte; daha fazla sürüş hâkimiyeti sağlamaktadır. Yüksek güvenlik özellikleri ile kuru zeminde olduğu gibi ıslak zemin koşullarında da mükemmel performans sergilemektedir. Nano-kompozit bileşiği, en yüksek seviyede yol tutuşu, sürüş dengesi ve stabil performans sağlamaktaıdr. Lastiğin yapısal bütünlüğü, özellikle sportif amaçlı sürüşte önemli olan direksiyon tepkisini iyileştirmeke ve düzensiz aşınmaya karşı direnç sağlamaktadır. Pirelli P Zero, bu sayede direksiyon manevralarına en hızlı ve doğru şekilde tepki verebilmektedir. Lastik sırtı üzerindeki S şeklindeki oluklar, araç içi gürültü seviyesinin azalmasını sağlayarak sürüş konforunu arttırmaktadır.

Pirelli P Zero Özellikleri

1) 3 Geniş Tahliye Kanalı: Islak zeminde daha fazla hâkimiyet ve güvenlik; suda kızaklamaya karşı artan dayanıklılık

2) Sırt Merkezindeki Sağlam Bloklar: Optimum sırt sağlamlığı ile daha iyi frenleme performansı ve çekiş gücü

3) S Şeklindeki Tasarım: Hem düz yolda hem virajlarda ani frenleme hâlinde güvenlik için en uygun basınç dağılımı

Pirelli P Zero Özellikleri

Pirelli P Zero, Pirelli’nin süper spor otomobil kullanıcılarının ekstrem performans isteklerini eksiksiz olarak karşılamak üzere geliştirdiği ultra yüksek performans yaz lastiğidir. Pirelli ve Lamborghini mühendislerinin yaptıkları bir dizi zorlu test ve bu test serisinden elde edilen veriler ışığında 24 ayı kapsayan ortak araştırma geliştirme çalışmaları ile sektörün beğenisine sunulan Pirelli P Zero,  benzerine zor rastlanır performans değerleri ile ultra yüksek performans lastik standartlarının yeniden belirlenmesini sağlamıştır. Lastik endüstrisinde devrim yaratan Pirelli P Zero, yepyeni ve çarpıcı sırt deseni, sırt hamurunda kullanılan fütüristik bileşikler ve ileri teknoloji ürünü karkas yapısı ile üreticisi Pirelli’yi temsil ettiği segmentin lideri haline getirmiştir. Pirelli P Zero’da Pirelli’nin patentli Dinamik Asimetrik Kontur (DA.Co) teknolojisi ile geliştirilen özel asimetrik sırt deseni, dinamik deformasyonu minimize etmekte, tüm hızlarda tek tip lastik izini garanti altına almaktadır.

pirelli_p_zero_banner

Lastik hamurunda kullanılan Pirelli patentli özel Nanobase Bileşik, sportif sürüş esnasında oluşan aşırı çekme ve gerilmenin yarattığı stres koşullarında sergilediği termoplastik istikrar ile karkas bozunumuna karşı üstün bir koruma, sürüş konforu ile sportif kullanımın birlikteliğinde mükemmel bir sinerji sağlamaktadır. Karkasta kullanılan Pirelli patentli Hibrid Kablo (Hy.Co)teknolojili  kemerler üniform bir performans ve 370 km/sa hızda dahi lastik profil deformasyonunda üst düzey bir kontrol oluşturmaktadır. Kalıcı yanak bileşiği (PAS.Co) de Pirelli patentli özel bir yanak hamur bileşiğidir, yanak yüzeyinin orijinal özelliklerini muhafaza eder, zamanın olumsuz etkilerine ve sportif sürüşten kaynaklı deformasyonlara karşı korur. Yenilikçi S-treme sırt tasarımı ıslak koşullarda üstün drenaj ve bunun sonucunda olağanüstü ıslak zemin yol tutuş performansı ile yüksek güvenlik, geliştirilmiş akustik özellikleri ile benzersiz bir konfor sunar.

Pirelli P Zero Test Başarıları

pirelli_p_zero_homologasyon

Pirelli P Zero, sahip olduğu üstün niteliklerini bağımsızlığı ve uzmanlığı kabul edilmiş Alman otomotiv medya kuruluşlarının yaptığı testlerde de sergilemiş, Auto Zeitung, Sport Auto, Sport Auto Tuning dergilerinin yaptığı karşılaştırmalı performans testlerinin tamamını açık ara lider tamamlamıştır. Pirelli P Zero; Lamborghini Murciélago ve Gallardo, Ferrari 599 GTB Fiorano, Audi R8 ve S8, Aston Martin DB9, Maserati Quattroporte, Jaguar XK, Mercedes AMG, Alfa Romeo 8C, Porsche ve BMW ve daha birçok markanın modelleri için orijinal ekipman olarak akredite edilmiştir.
 

Güvenlik için Pirelli

Lastikler, araçların zeminle temas hâlinden tek bölgesidir. Pirelli, bu nedenle doğru lastik seçiminin ve lastiklerin uygun kullanımının hem güvenlik hem de lastik ömrünu uzatma açısından büyük öneme sahip olduğunu belirtmektedir. Araç kullanımı sırasında lastik diş derinliği (lastik sırtı) 1,6 mm’den daha düşükse hem ehliyetinizden 3 puan kaybeder hem de idari para cezası ile karşı karşıya kalabilirsiniz.

Pirelli'nin Yaz Lastiği Diş Derinliği Tavsiyesi

  • 8 mm- 3 mm Arası: Mükemmel 
  • 3 mm - 1,6 mm Arası: Değiştirilmesi Tavsiye Edilir
  • 1,6 mm'nin Altı: Değiştirilmesi Zorunlu

Kış ve Yaz Lastikleri Fren Performansı Karşılaştırma

ADAC tarafından Pirelli kış ve yaz lastikleri ile 25 derece sıcaklıkta, kuru zeminde ABS ile Frenleme (100-0 km/s) testi gerçekleştirilmiştir. Yaz lastikleri, kış lastiklerinden %44 daha kısa fren mesafesine sahip olmuştur.

Lastikleri Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Pirelli Yaz Lastiği Diş Derinliği

Lastik Diş Derinliği Düzenli Olarak Kontrol Edilmelidir

Pirelli; binek, hafif ticari ve ağır vasıta araçlarında kullanılan lastiklerin diş derinliğinin 1,6 mm’nin altına düşmemesi gerektiğini belirtmektedir. Pirelli, daha güvenli kullanım için diş derinliği 3 mm altına indiğinde (kış lastiklerinde 4 mm altında düştüğünde) lastiklerin değişmesini tavsiye etmektedir. Lastik diş derinliğinin azalması ile doğru orantılı olarak ıslak zemin performansı da düşmektedir.

Pirelli Yaz Lastiği Hava Basıncı

Lastikler Doğru Basınç ile Kullanılmalıdır

Lastik basıncı, hem güvenlik hem de lastik ömrü ile doğrudan ilgilidir. Pirelli, lastik hava basıncının en az ayda bir defa ve uzun yolculuklara çıkmadan önce kontrol edilmesi gerektiğini tavsiye etmektedir. Doğru lastik basıncı, araçların teknik kataloğunun yanı sıra araç üzerine yapıştırılış metal etiketlerde de bulunmaktadır. Etiketler, genellikle sürücü kapısının bulunduğu bölgede, torpido gözü veya yakıt deposu kapağı içerisinde yer almaktadır.

Pirelli Lastik Kontrolü

Hasarlar Kontrol Edilmelidir

Kaldırımlar, kasisler ve engellere çarpmak lastiklerin iç bölgesinde gözle görülemeyen hasarlara neden olabiliyor. Pirelli, böyle bir durumdan şüphelendiğinizde lastikleri bir uzmana kontrol ettirmeniz gerektiğini belirtiyor. Lastik üzerinde oluşabilen belirgin bir çıkıntı, yükseklik ya da balonun sürüş güvenliği için uygun olmadığını söylüyor. Bu durumda lastiklerin değiştirilmesi gerekiyor.  

 

Yaz Aylarında Neden Yaz Lastikleri Kullanılmalı?

Yaz Lastiği Neden Gerekli

Yaz lastiklerinin kauçuk bileşiği, ortalama yaz sıcaklarında en iyi yol tutuşunu sağlamak için geliştirilmiştir. Yaz lastikleri, yaz koşullarında performansı optimize etmek için daha kısa ve kalın yapılı dişlere sahiptir. Yaz lastiklerinin kanal yapısı, yaz koşulları için uygun olarak tasarlanmaktadır.

Yaz Lastiği Yakıt Tüketimi

Yaz aylarında kış lastiği kullanmak, yakıt tüketimini arttırmaktadır. Yaz lastikleri, kış lastiklerine kıyasla daha düşük yuvarlanma direncine sahiptir. Bu da yaz koşullarına yaz lastiklerinin daha az aşınacağı ve daha az yakıt harcacayağı anlamına gelmektedir.

Yaz Lastiği Faydaları

Yaz mevsiminde kış lastikleri ile yola devam etmek; hem güvenlik ve konfordan feragat etmek hem de daha fazla maliyet anlamına gelmektedir.

Yaz Lastiği Fren Performansı

Yaz lastikleri, yaz mevsiminde ıslak ve kuru zemin koşullarında daha kısa fren mesafelerine sahiptir.
305/30R20 Lastik Fiyatları
305/30R20 Pirelli Lastik Fiyatları
305/30R20 Yaz Lastiği Fiyatları
Pirelli Yaz Lastiği Fiyatları
305/30R20 Pirelli Yaz Lastiği Fiyatları
Fırsat Ürünleri
Yaz Lastikleri