Ücretsiz Kargo
W210 Sottozero Serie II (Winter Sottozero Serie II), Pirelli tarafından yüksek performans araç sürücüleri için geliştirilen Sottozero serisinin ikinci nesilidir. Pirelli W210 Sottozero Serie II, oldukça düşük hava sıcaklıklarında kış mevsiminin zorlu yol koşullarında yüksek performans kullanımının risklerini bertaraf etmek üzere geliştirilmiştir. 2010 yılında yürürlüğe giren Avrupa standartları uyarınca genel olarak kullanılan aromatik yağlar Pirelli W210 Sottozero Serie II sırt hamur bileşiğinde yerini nano teknolojik polimerlere bırakmıştır. Kullanılan nano teknolojik polimerler ve karıştırma işlemleri ekolojik açıdan olumlu katkılar sağlamakla beraber, çok düşük sıcaklıklarda esnekliğini muhafaza ederken, nispeten yüksek sıcaklıklarda da optimum sertliğini kaybetmeden çalışmaya devam eder.
Pirelli'nin TDC (Sıcaklık Dinamik Bileşik) teknolojisi, hem nispeten sıcak ve ıslak, hem de oldukça düşük sıcaklıkta ve buzlu yüzeyler için içerdiği özel bileşenlerle aynı üst düzey performansın devamlılığını tesis eder. Pirelli patentli bu çit bileşik kombinasyonu, içerde sertliği dış alanda da yumuşaklığı kararlı hale getiren bir özelliğe sahiptir ve bu kabiliyet hem kuru yüzeylerde hem de kar üzerinde güvenlik parametreleri değişmeksizin maksimum performansla mükemmel bir kullanım sağlar.
Pirelli W210 Sottozero Serie II’de kullanılan Pirelli patentli Hidro Statik Tank (HST) teknolojisi ile lastik yüzeyinden su akış performansı benzersiz seviyelere çıkartılmış, maksimize edilmiş tahliye özellikleri ile suda kızaklamaya karşı üst düzey bir direnç elde edilmiştir. Suda kızaklama direnci ile ilgili yapılan bu çalışmalar kaba kar üzerinde de önemli bir etki yaratmış, kar tahliyesinde de son derece yüksek bir performans elde edilmiştir.
Pirelli W210 Sottozero Serie II desen tasarımında kullanılan sırt blokları ve lameller, kar çekişi artırmak için daha fazla kenar sağlarken, yatay ve dikey istikrarı arttıran tuğla desenli lameller baskı ve gerilmelerde kilitlenerek sertlik oluşturabilme kabiliyetindedir. Lastiğin iç yapısında kullanılan malzeme ve inşa teknikleri, termal dengeyi geliştirmekte; yol ve havadaki sıcaklık değişimlerine lastik daha az duyarlı hale gelmektedir. Pirelli W210 Sottozero Serie II karkasında spiral sarılmış poliamid ile takviye ikiz çelik kemer kullanılmıştır. Bu esnek, hafif ancak bir o kadar dayanıklı kompozit, lastiğin formunu korur, mukavemetini arttırır, ağırlığını düşürmede de katkısı çok büyüktür.